Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
353 posty 311 komentarzy

drnowopolskiblog

dr nowopolski - Unikający stereotypów myślowych analityk spraw politycznych i gospodarczych Polski i świata

Moje komentarze

  • @detektywmjarzynski 03:14:51
    Ukrainą oficjalnie amninistruje amerykański namiestnik, w osobie "ambasadora". W Każdym ministerstwie jest amerykański "wiceminister" kierujący de facto resortem. Rozwiązanie identyczne jak w PRLu za czasów Stalina. Trudno się dziwić, bo autor ten sam. Obecne turbulencje to walka pomiędzy oligarchami o to co pozostało jeszcze z Ukrainy. Jest to preludium do utworzenia Judeoukrainy, na obraz i podobieństwo III RP czyli Judeopolonii.
    Divide et impera we współczesnym wydaniu
  • @Oscar 16:36:30
    Nigdy nie uda sie panu pojąć dziecinnie prostego faktu, że "Rosja" to nie "Sowiety", oraz tego że fakt bycia USA "imperium zła", nie ma żadnego wpływu ani związku z tym że ZSRR było również "imperium zła".

    To bardzo przykre, taka ułomność na poziomie... kogo nie będę tu już precyzować!
    Divide et impera we współczesnym wydaniu
  • Fakty historyczne
    Proponuję przczytać to i inne naukowe opracowania, współczesnego autorytetu historycznego w Rosji na temat rewolucji, Stalina, itd. Jego opracowania są tłumaczone na polski i inne języki.

    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/235965/apokalipsa-koby-wspomnienia-przyjaciela-stalina

    http://s.lubimyczytac.pl/upload/books/235000/235965/323504-352x500.jpg
    Divide et impera we współczesnym wydaniu
  • Stalin
    Aby zamknąć temat oceny Stalina, proponuję przeczytać to:

    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/235965/apokalipsa-koby-wspomnienia-przyjaciela-stalina

    Jest to opracowanie historyczne napisane przez współczesnego rosyjskiego historyka, powszechnie w Rosji szanowanego i uznawanego za autorytet, na podstawie autentycznych pamiętników sobowtura Stalina, który był najprawdopodobniej jego przyrodnim bratem.

    Na powyższe tematy (jak i rewolucji) napisał on sporo książek naukowych. Sa tłumaczone na polski i warto je przeczytać! A potem dyskutować o tym jaki to Stalin był dobry, i jaka ta rewolucja była niewinna!
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @Krzysztof J. Wojtas 15:40:57
    Proszę Pana,

    ja nie polemizuję z panem Berkeleyem, bo nie ma z kim. Fakty które przedstawiłm nie wymagają weryfikacji, bo są ogólnie uznane od lat, prosże poczytać naukowe opracowania historyczne, po angielsku, polsku, rosyjsku, ja je czytałem. Oprócz niszowej żydowskeij propagandy, żaden szanujący się historyk nie kewstionuje wymienionych faktów!

    A dyskutować o tym, że to nie Nemcy rozpoczęli wojnę atakiem na Polskę, ale na odwrót, nie zamierzam, choc i takie "historyczne rewelacje" mozna znaleść u niektórych "uczonych".
    Divide et impera we współczesnym wydaniu
  • @Krzysztof J. Wojtas 15:29:08
    Ma Pan rację, że zbrodniarzy jest obecnie multum, w tym Bushowie, Clintonki, Obamki, itd, itd. Ja ich też nie oceniam per persona, to kanalie nie warte zachodu!a jedynie sytuację, w której na bieżąco przyszło nam zyć, a którą oni stworzyli.

    Proszę pomyśleć, tytuł rozprawy doktorskiej:

    "Plusy i minusy władzy Stalina w Polsce"

    "Plusy i mniusy władzy Busha w Polsce".

    Jak się dawniej mówiło, scyzoryk się w kieszeni otwiera i ziemniaki w piwnicy więdną! NIE MA PLUSÓW SĄ SAME MINUSY!

    No bo tudno nazwać plusem to, że ponieważ Stalin zawojował Polskę, to nie mógł nią już rządzić Hitler!

    Tak ja to widzę!

    Pozdrawiam,
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @Nibiru 15:20:40
    To nie jest usprawiedliwienie! Po owocach go poznacie. Naszych "polityków" sto razy poznało sie po zgniłych owocach. Niejaki Kaczyński był już 3 razy u władzy i za karzdym razem pokazał się jako coraz większy łajdak i głupiec!

    Za Putina widać zmiany na lepsze w porównaniu z jelcyńskim bezhołowiem! Ale Rosja jest ciągle baaardzo daleko od akceptowalnego minimum.

    Jest jeszcze jedna metoda sprawdzania! Reakcja mediów zachodnich które są w 100% w łapach oligarchi finansowej. Ich nienawiśc do Putina jest tak wielka, że raczej nie mozna jej uznać za taktyczną zagrywkę! No ale to oczywiście pośrednia metoda sprawdzania.

    Kaczyńskiego też krytykują na zachodzie, ale już nie z taką zaciekłą nienawiścią, lecz "taktycznie", by jego zwolennikom pokazać: patrzcie my wasi wrogowie go ktytykujemy, więc on jest waszym człowiekiem!

    Tak to widzę!

    Pozdrawiam,
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @Nibiru 14:49:00
    Podobnie jak z Putinem ma się sprawa z Orbanem. Wygląda na to, że autentycznie działa na korzyść narodu. Ale jak jest naprawdę? Tego do końca wiedzieć nie będziemy! No chyba że nastapią ostateczne rozwiazania! Wtedy wszystko będzie jasne.

    A Pana ogólne stwierdzenie "procesy o których wspomniałem wcześniej są kontynuowane, a zmienia się tylko scenografia i aktorzy." jest niewatpliwie zgodne z rzeczywistościa.

    No ale jeśli ludzkość en masse nie ma wylądować w piekle, to MUSI się to w końcu jakoś zmienić!
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @Nibiru 14:49:00
    "Co jeszcze zwraca uwagę to fakt, że w zasadzie wszyscy ci którzy chwalą Stalina i Związek Radziecki są też bezkrytycznymi apologetami Putina"

    Moim zdaniem wynika to z bezmyslnej natury tych ludzi,, którym łatwo jest operować szblonami myslowymi, przy czym nie pojmuja oni rzeczywistej różnicy między autentyczną słowiańską Rosją, a bolszewią. O pospolotych agentach nie wspomnę!

    Co do Putina, to nikt oprócz niego nie wie czy to co robi wynika z pragmatyzmu,i/ lub błędów ( a takie każdy popełnia), czy też ze złej woli jako kolejnego agenta wiadomych sił. O tym dowiemy sie dopiero na tamtym świecie. Ja uważam, że stara się on szczerze coś zrobic dla prawdziwej Rosji.

    PS

    na ten temat piszę w przed chwilą opublikowanym artykule.
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @Jarek Ruszkiewicz SL 10:59:12
    Szanowny Panie,

    Przepraszam za emocjonalny ton użyty w stosunku do "wybitnej jednostki". Ponowię jeszcze raz swą prośbę, by ani pan, ani żadna inna "wybitna jednostka" z portalu nie zostawiali swych komentarzy na mym blogu. Po porostu nie zasługuję na uwagę tak wybitnych postaci!

    Mam nadzieję, że me przeprosiny usatysfakcjonują pana i pozostałe wybitne jednostki. Z góry dziękuję za spełnienie mej prośby,

    Z poważaniem,

    PS

    I bardzo proszę mnie nie tykać, bo ja z szanownym panem świń nie pasłem!
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @Krzysztof J. Wojtas 14:07:03
    Stalin to zbrodniarz na skalę wszechczasów, ten kto tego nie pojmuje, jest albo kryptobolszewikiem, albo zwykłym głupcem. Dystuktować o osiagnięciach Stalina nie zamierzam, tak jak nie zamierzam dyskutować o osiagnięciach Hitlera, a zostawił on nam dla przykładu autostradę pod Wrocławiem lepszą od tych budowanych mozolnie przez obecnych przestępców rządzących Polska. Zostawił na tamże połać czarnoziemu, który wywiózł z Ukrainy. Może trzeba mu za to podziękować?

    Zlikiwidwał w Niemczech bezrobocie i wybudował tanie bloki dla robotników, jak we Wrocławiu na Sępolnie i Biskupinie. Teraz to mieszkania dla elity!

    Stalin rzeczywiście kopnął w kanendarz na dzień przed tym jak miał wyekspediować żydów z Moskwy na Syberię, ale co to zmienia w jego zbrodniczej historii?
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @interesariusz z PL 21:54:57
    A ty i kilku tobie podobnych won z mego blogu raz na zawsze. Sławienie Hitlera jest prawnie zakazane, a Lenina i Stalina niestety nie, dlatego tobie podobni bez obawy mogą panoszyć się w publicznej przestrzeni, ale nie na mym blogu! Won!
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @Nibiru 20:43:05
    Doskonały komentarz w samo sedno sprawy! Dużo do myślenia daje spadek "odsłon" tego artykuły, do jednej trzeciej dotychczasowej przecietnej.
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @interesariusz z PL 21:56:27
    "ja żyłem pod Stalinem, przeżyłem,"

    Toś w czepku urodzony!
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @detektywmjarzynski 21:29:23
    W moim odczuciu o. Dyrektor nie jest agentem CIA, gdyz agenci tej organizacji są po prostu durniami. A o. Dyrektor jest przebiegły jak sam szatan i byc może jest on własnie nim samym!
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @detektywmjarzynski 21:21:33
    Ma pan rację, że Jaruzelski nie jest postacią tak jednoznacznie złą jak malują go pro zachodnie osrodki, czyli obecna agentura zachodu w Polsce.

    Również Solidarność nie była tak dobra jak nam się wydawało, choc większoś jej aktywistów działała w dobrej wierze. Teraz z perspektywy dekad widzimy, że Solidarność to była pierwsza kolorową rewolucja na terenie obozu komunistycznego wdrożona przez CIA, a fakt że Jaruzelski ją zdławił w miarę bezkrwawo świadczy na jego korzyść.

    Nic w tej historiinnie jest czarno białe!! To pewne.
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @Rzeczpospolita 19:44:10
    ") Proces eliminowania polskiej inteligencji trwał w PRL do 1956r., a Stalin zmarł w 1953r. - zatem, kim byli kontynuatorzy?"

    Siłą rozpędu, stalinowski aparat, drogi panie! siłą rozpędu!

    życie to rzeczywiście skomplikowany nie czarno-biały proces. Jak można zorientować się z komentarzy pod tym i poprzednim mym artykułem, większość komentatorów wierzy że jest to obraz czarno biały. Czyli infantylna bajka o dobrej królewnie i złej czarownicy. innymi słowy jeśli Zachód jest zły to Wschód (Moskwa) musi być dobra, lub vice versa , w zależności od światopoglądu, a właściwie od stopnia podatności na tą lub inną, ale zawsze OBCĄ PROPAGANDĘ!


    Tymczasem fakt, ze Hitler wałczył ze Stalinem od 41 do 45 roku nie oznacza że jeden z nich był dobry a drugi zły. Wydawałoby się to stwierdzenie dziecinnie oczywistym, a jednak, większość Polaków ma taki właśnie infantylny obraz życia.

    Wiele pozostałych Pańskich uwag jest słusznych, co nie zmienia faktu że Salin, Lenin, Hitler, Mao, Pol Pot, Churchill, itd.! byli zbrodniarzami!! Choć nie koniecznie w jednej drużynie!

    Ta są fakty zupełnie od siebie niezależne! Jeśli się tego nie pojmuje, to można jedynie jak bezgłowy (pozbawiony elit) naród polski przetaczać się jak pijany od jednego "sponsora" do drugiego! Aż wreszcie nastąpi żałosny koniec, który już widzimy na horyzoncie!
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @Jarek Ruszkiewicz SL 20:09:49
    Widocznie w róznych PRLach przyszło nam zyć!
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @Oscar 19:04:33
    Jest takie powiedzenie. Jeśli ktos nie był w młodosci socjalistą, to znaczy że nie ma serca, jeśli jest nim na starość to znaczy że nie ma rozumu.

    Piłsudzki był w młodości socjalistą, na starość zmądrzał, ale to nie znaczy że nie popełnił wielu błędów. Ale błędy to jedno, a zdrada stanu, której dokonują na codzień "polscy przywódcy" przez 30 lat tzw. III RP to upełnie coś innego!
    Duch generalissimusa wiecznie żywy
  • @Oscar 17:06:50
    Co dla Polski zrobili i robia zachodni przywódcy i ich krajowi agenci piszę cały czas, więc sie powtarzać nie będę, To że są to zbrodniarze nie zmienia faktu że Lenin, Stalin i reszta bandy bolszewickiej była też zbrodniarzami. Czy to tak naprawdę trudno pojąć?
    Duch generalissimusa wiecznie żywy

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031